Wolf Among Us

Není to tak dávno, kdy jsem tu psal názor na dohranou hru Wolf Among Us na PS3. Po nějaké době od dohrání jsem si pořídil Vitu a rozhodoval jsem se, co si na ní pořídit za hry. Rozhodně jsem chtěl něco od Telltale Games a jelikož Tales from the Borderlands a ani Game of Thrones nebyli na Vitu předělané, vyhrála to zatím první série The Walking Dead a Wolf Among Us.

Příběh hry je na chlup stejný jako u všech jiných verzí. Máte příběh, který slouží jako Prequel ke komiksové sérii Fables (Mýty), kdy v roli Bigbyho Wolfa (Big Bad Wolf) řešíte záhadu umírajících pohádkových postav, která ale sahá hluboko do podsvětí města Fabletown, že vymítit z ní zločin nebude jednoduchá činnost.

Zatímco na jiných platformách vyšla hra po epizodách, my zde dostáváme do rukou ucelený příběh, který z poloviny využívá funkcí PS Vity. Kromě obou analogových páček tak můžeme využívat přední dotykový displej. Zadní touchpad ale nebudeme potřebovat. Sice to zamrzí, ale po chvíli hraní to nevadí. Horší je jiný nedostatek hry. Technické zpracování. Neboli engine. Ten je sice pěkný a od dob TWD1 i aktualizovaný, ale není optimalizovaný na Vitu. Při napínavých akčních sekvencích tak hra občas jde trhaně a seká se. Může se tedy stát, že odpověď nebo akci, na kterou máte časový limit, nestihnete včas. A to zamrzí. Chtělo by to více optimalizovat, mám aktuální verzi Vity a nechápu, proč je tu takový problém.

Pokud to tedy shrnu, jedná se o výborný příběh, který dokáže být poutavý a zajímavý i při několikátém hraní, navíc částečně využívá funkce Vity, ale má problémy s optimalizací, což bohužel ubírá na hratelnosti.

Hodnocení: 8/10

Leave a Reply