Zážitky z Legionu 2 – Druhý pohled

Jak se mi Legion na první pohled líbil, tak jsem ho zhruba po dvaceti hodinách přestal hrát. Není to tím, že by ta hra byla špatná, jen jsem byl nějak přewowkovaný a i když se mi otevřela spousta věcí k objevování a zabíjení, stejně to nezlepšilo mojí nechuť k hraní díky Draenoru. Od té doby uplynuly dva měsíce, hra dostala nějaké ty patche a je na čase se do ní opět ponořit.

wowscrnshot_112016_183459

Kapitola první: Nové začátky

Jelikož jsem byl v první fázi hraní znechucen, nevychutnal jsem si začátek pořádně. A abych to napravil, odložil jsem hraní za lidského mága, oprášil jsem si svého pandího mnicha, kterého jsem si vyboostil na level 100 a začal jsem hrát úvodní mise. V minulém článku jsem se zmiňoval o tom, že každá postava má svojí příběhovou linku, která otevírá cestu za jedním ze tří artefaktů. Za ultimátní zbraní, která se liší podle talentů a která roste společně s postavou. To celé se odehrává formou scénáře, který známe už od dob Pandarie. Nicméně za mého damage mnicha jsem dostal pěstní zbraně, za blood Death Knighta sekyru a za fire mága meč. To jediné hře neodpustím. Mág má mít staffku, ne meč. Vím, že v jiných mmo hrách to je normální, ale v této hře to prostě vypadá divně.

wowscrnshot_083116_111106

Jak jsem říkal, každá postava má svoje zaměření, podle kterého se odvíjí příběh artefaktu. Za DK plníte úkoly od nového Lich Kinga, za mnicha se vrátíte k Chenovi a Lili a za mága zase ke Khadgarovi. Na základě vašeho povolání vám bude otevřeno něco podobného jako byl v Draenoru Garrison, odkud budete vysílat (opět) za úkoly svoje followery. Tady jsem se hrozil toho, co mě zase čeká, protože představa upgradovaní svého území jako bylo v Draenoru, navíc s tím, že v dalším datadisku už se k tomu nebudete vracet, mi přišlo hodně zbytečné. Sice jsou do toho zakombinované příběhové mise, nicméně princip je tu podobný. Seženete si followery, za mága například Kalec, modrý Aspekt, vysíláte ho na cesty a po nějaké době je mise splněná nebo ne. Navíc si můžete za zdroje pořídit i jednorázové posily, které vašeho followera můžou na cestě doprovázet. A konečně můžete poslat jenom jednoho silnějšího followera, i když máte sloty třeba na tři. Tohle mě neskutečně štvalo v Draenoru, tam šlo vyslat jenom tolik, kolik má daný úkol pozic pro followery.

Největší a nejlepším vylepšením je ale Legion Companion Appka, kterou si stáhnete do mobilu (Android a iOS), spojíte se se svým účtem ve WoW, vyberete si postavu, která má followery a už jen dáváte úkoly postavám. Po několika hodinách si jen vyzvednete odměny a zadáte nové úkoly. Skvělá věc, když jste zrovna v práci/ve škole/na cestách. Když se pak zalogujete za svojí postavu do WoW, v inventáři už máte svoje odměny.

wowscrnshot_090316_145911

Kapitola druhá: První území

V době, kdy píšu tento článek, už mám prolezlou jednu kompletní zónu za dvě postavy plus částečně za třetí. Vy si můžete vybrat, kde chcete začít, hra se pak podle vašeho lvl přizpůsobí hraní. Za mě jsem si pokaždé vybral Azsunu. Ta je na první i druhý pohled recyklací všeho, co z Warcraftu už známe. Zaměřením a designem by se hodila třeba na nezasněženou část Northrendu, nebo někam k Vashj’iru. Máme tu zónu, která je oddaná královně Azshaře (viz. trilogie o Válce prastarých), dva dungeony, území na scénáře, spoustu nepřátel atd. Prostě to, na co jsme zvyklí a co od hry očekáváme. Na druhou stranu si myslím, že by to chtělo něco zajímavějšího. Věrného fanouška to neurazí, ale očekával by něco zajímavějšího, když už to má nalákat nové i staré hráče zpět k předplatnému.

Pokud sledujete příběhové linky i z nově umístěného Dalaranu, budete rovnou cestovat po více lokacích a jako mág zavítáte třeba zpět do obleženého Exodaru.

wowscrnshot_112016_125010

Kapitola třetí: Sociální stránka

Jestli je na něco ve hře stoprocentní spolehnutí, tak je to fakt, že vám ostatní hráči znechutí hraní. Během dnešního hraní jsem ve hře byl něco přes deset hodin a z nějakého zvláštního nepochopitelného důvodu se stalo, že mě za celou dobu ani jeden hráč hordy nezabil. Což je zvláštní hlavně proto, že ve startovních zónách není problém potkat i max levely, protože každý hráč může začít v jiné zóně. Na jednu stranu zajímavé, na druhou stranu na zabití už v době, kdy Legion vyšel.

Druhým negativním bodem jsou dungeony. Jelikož jsem zatím nejvýše na lvl 104, zkusil jsem si pouze Eye of Azshara. Dungeon, který částečně kopíruje území Azsuny, nicméně přidává několik močálů se silnýma potvorama. A tady je druhý problém s lidmi. Jelikož radši hraju sám s několika přáteli a mám svojí “vyvolenou” gildu, musím se spolehnout na Dungeon Finder. A tam buď najdete fajn partu, nebo úplné debily. Což byl můj poslední případ, který mi zase na nějakou dobu znechutil tuto funkci. Ano, fire mág není moc rychlý na kouzlení a ano, ještě mám většinu equipu z pvp sezóny v Draenoru, ale pokud jdeme dungeon na Normal obtížnost, tak se tam má počítat s tím, že tam jdou slabší postavy a ne před koncem tu postavu rovnou kicknout jenom proto, že nedělá obrovský damage. Tohle dokáže člověka otrávit a opět jsem se utvrdil v tom, že nejlepší dungeon/raid je ten, který si buď projdeš v klidu sám, nebo s kamarády.

 

Závěr

Celkově vzato musím říct, že se mi v Legionu líbí a baví mě. Není to už ta droga jako v dobách Cataclysmu (můj nástup na ofiko servery), ale ta hra má zatím stále co nabídnout. A že mi jedna zóna vyexpila postavu o čtyři levely? To je přeci jedno, ta správná hra stejně začíná až na nejvyšší úrovni…

 

Zveřejnit odpověď